Zbog toga što IP telefonija znatno smanjuje troškove telefonskih poziva i nudu brojne dodatne funkcije koje povećavaju produktivnost, čineći svakodnevne poslovne aktivnosti jednostavnijim. VoIP može obraditi sve vaše IT zahteve jednom aplikacijom i omogućiti bolju dostupnost zaposlenih bilo gde.
IP telefonija postaje standard u savremenom poslovanju širom sveta. SoftNET Vam pruža različita sistemska rešenja za IP telefoniju ( za multinacionalne korporacije, kao i za manje kompanije ) koja su kompatibilna sa SIP i H.323 protokolima.
Glavni razlozi za prelazak na VoIP
1. VEĆA FUNKCIONALNOST
- Nove usluge sa dodatnom vrednošću – integracijom sa drugim aplikacijama (ERP, CRM, Outlook…) pojednostavljuje se administracija poziva i samim tim povećava produktivnost zaposlenih.
- Dostupnost zaposlenih i van kancelarije – možete se nalaziti bilo gde a da ipak budete dostupni klijentima na vašem broju lokala, koristeći resurse kao da ste u svojoj kancelariji. Potreban vam je samo pristup Internet mreži kako biste se povezali sa vašim PBX-om.
- Pozivanje sa laptopa ili PDA - nije vam čak potreban ni telefon, dovoljno je da imate softphone na vašem laptopu.
2. SMANJENJE TROŠKOVA
VoIP integriše mnoge tehnologije. Kombinacijom prenosa podataka, video i audio potrebama kompanije uštede na bandwidth-u što na kraju rezultuje finansijskim uštedama.
- Besplatni razgovori u SoftNET mreži
- Niže cene međunarodnih razgovora
- Ušteda na mesečnoj pretplati
- Minimalni troškovi povezivanja novih telefonskih aparata ili nadogradnje sistema
3. FFLEKSIBILNOST I JEDNOSTAVNOST
- Jednostavna upotreba – način telefoniranja ostaje isti kao i pre.
Jednostavna nadogradnja IP sistema – uz minimalne troškove uvek možete dodati nove usluge koje su vam potrebne.
Jednostavan prenos telefonskog broja - omogućava zaposlenima da zadrže svoj broj telefona pri promeni radnog mesta.
Jednostavno upravljanje infrastrukturom – VoIP u kombinaciji sa softverskim aplikacijama, kao što su programi za računovodstvo, e-mail, i PC bazirane aplikacije, u mnogome olakšavaju korišćenje i upravljanje sistemom.
Zadržavanje telefonskog broja – možete zadržati vaš stari broj prelaskom na IP telefoniju.